Oma Säästöpankki Oyj: Hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä
OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 10.12.2024 KLO 15.05, MUUT PÖRSSIN SÄÄNTÖJEN NOJALLA JULKISTETTAVAT TIEDOT
Oma Säästöpankki Oyj: Hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä
Oma Säästöpankki Oyj:n ylimääräisessä yhtiökokouksessa 10.12.2024 hallituksen jäseniksi valittiin uudelleen Aki Jaskari, Jaakko Ossa ja Jaana Sandström sekä uusiksi jäseniksi Juhana Brotherus, Irma Gillberg-Hjelt, Carl Pettersson, Kati Riikonen ja Juha Volotinen.
Kaikki muut ehdokkaat paitsi Carl Pettersson valittiin vuoden 2024 ylimääräisessä yhtiökokouksessa alkavalle kaudelle, joka päättyy vuoden 2025 varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä. Carl Petterssonin kausi alkaa 1.1.2025 ja päättyy vuoden 2025 varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä.
Hallituksen järjestäytymiskokouksessa 10.12.2024 valittiin Jaakko Ossa jatkamaan hallituksen puheenjohtajana ja varapuheenjohtajaksi valittiin Jaana Sandström.
Hallitus nimitti kaksi pysyvää valiokuntaa, tarkastus- ja palkitsemisvaliokunnat. Tarkastusvaliokunnan jäseniksi valittiin Jaana Sandström, Irma Gillberg-Hjelt ja Juha Volotinen. Palkitsemisvaliokunnan jäseniksi valittiin Jaakko Ossa, Juhana Brotherus ja Aki Jaskari.
Oma Säästöpankki Oyj
Lisätieto- ja haastattelupyynnöt:
Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, puh. +358 50 66592, minna.sillanpaa@omasp.fi
JAKELU:
Nasdaq Helsinki Oy
Keskeiset tiedotusvälineet
www.omasp.fi
OmaSp on vakavarainen ja kannattava suomalainen pankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 47 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta yli 200 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 500 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.
OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä, sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. OmaSp:n henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.